Miss självständig lyssnade i dag, yippie!!!!

Måste bara få vara lite glad innan jag kryper i säng...
Min lilla skrutta var jätteduktig på kvällspromenaden.
Hon gick lös och lyssnade hela tiden.
Några gånger sprang hon för långt bort
men när jag gick och gömde mig så kom hon som ett skott
och gav sig inte förräns hon hittade mig.

Känner att jag ska ta tag i allt nu
och förhoppningsvis börjar trotset släppa lite
så att vi kan träna mer lydnad och sådana självklara saker som att gå fot,
komma på inkallning(som hon helt glömt bort min självständiga dam)
och sedan ska vi även träna lite annat smått o gott
som underlättare livet för oss båda.
Vi ska testa lite smått nu i vecka
få se om det fungerar eller om jag ska ligga lågt ett tag till....
*hoppas*







Nu ska jag sova...
tröttheten kommer krypande...
puss o kram


Kommentarer
Postat av: Nina

Grattis Grynet till ett liv som en fri tjej...jag är avundsjuk för att du får springa lös...men jag rymmer långa vägar när jag blir lös...ja men det kommer ju diverse spännande djur som jag måste följa efter och se vart de tar vägen...och då springer jag tills jag blir alldeles trött...och då kommer jag tillbaka...men då är inte matte eller husse glad på mig...jag är inte lika duktig som du...

Nos, nos från Ludde

Ps! matte hälsar till dig och din matte... =)

2009-07-13 @ 23:55:27
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0