Hjärnskakning...suck!

Hungrig som en häst.
Blir pasta och ketchup i dag, mums!
Har kört en häst i ösregnet i dag och det gick väl ok.
Men token har ju så mycket energi som ska ut så det blir en massa trams hela tiden.
I dag sprang han och sparkade hela tiden så jag fick ge han några bannor men minnet är jäkligt kort på honom så var väl mest en evig kamp i dag. Men hem kom vi helskinnade. Dock så smällde han upp huvudet så att jag fick kättingen som han sitter fast i smälld rätt i bakhuvudet så jag har numera hjärnskakning. Gör skitont och spänner i hela huvudet men inte så mycket att göra åt...

Efter fikat har vi städat under tak.
Fixat i ordning saker som Peo inte haft tid till...
och snyggt blev det kan jag lova.

Ska äta nu och sedan blir det lite småplock och en dusch.
Blir en tur till Sågmyra för att dejta Mia i kväll med=)
Puss på er sötisar

Kommentarer
Postat av: Nina

Hjärnskakning är inte att leka med...jag halkade och slog i huvudet i isen för ett par år sedan och hamnade på sjukhuset över natten för observation...huvudet röntgades och det konstaterades att jag inte hade fått några inre blödningar...sidan på ögonbrynet sprack och mina glasögon gick sönder och jag minns inte speciellt mycket av händelsen mer än det som har berättats för mig...men nu är jag livrädd å gå ute när det är halt...så ta det försiktigt...vila...och var rädd om dig... kramar från Ludde och mig...

2009-07-10 @ 09:58:45
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0