Helgen i korthet...trevlig!

Hade ett fel på provet...jäkla skit.
Så onödigt, om jag hade tänkt till en extra gång
så hade jag haft alla rätt men jag var för trött i huvudet
så det blev som det blev...
Irriterande faktiskt.
Gaaaaahhhhhhhh....så typiskt mig.
Men nu är det gjort i af.
Har legat på soffan hela dagen, sänkt med sjuk smärta i bihålorna.
Börjar ge sig lite men det kommer inte hända mer för min del i dag.
Ska börja tvätta om en halvtimme, förutom det så blir det ingen action.

Helgen har varit otroligt trevlig.
I fredags så var jag med familjen Stålberg/Forssell till Rättvik och åkte gocart.
Riktigt skojj och när vi gjort det så var det middag hemma hos Forssells med massa god mat och mumsiga godsaker som dessert. Åt så magen stpd åt alla håll o kanter. Grynet lekte med pojkarna på gräsmattan så jag fick gå in och bryta...hon har ju ingen stoppknappe den där damen så det var väl tur att jag satte en gräns för när hon väl slappnade av blev hon helt lealös.
Otroligt trevlig fredag med jättegulliga människor.

Och i går var det lördag.
Då hamnade i stort sett alla sedan fredagen plus några till på Leksand sommarland
där vi blev som barn på nytt.
Badade, lekte och hade det allmänt trevligt.
Vädret visade sig från sin vackra sida och jag bara njöt.
När de övriga åkte lite rutschkana så lekte jag med lilla Lova(4år)
i barnbassängen och hon lärde mig simma;-)
Duktig tös det där...=)

På eftermiddagen åt vi grillat i bygda och tog det lugnt.
All lek tog mer på krafterna än jag trodde det skulle göra.
Var helt såsig i huvudet fram tills klockan var nio eller nåt sånt
då vi begav oss till Fredrik i Insjön.
Satt ute på altanen tills mitt i natten och snackade skit.
De övriga drack öl men jag höll mig till Pepsi.
Finfina grejer det;-)
Otroligt trevligt var det men när jag kom hem
så tog det  inte många sekunder innan jag och gumman slocknade.

I morse vaknade jag av träningsvärk.
Ajajajaj...min stackars kropp alltså.
Men mitt i alltihopa så är det ju även en skön känsla.
Me like att det känns att kroppen använts.

Nu ska jag krypa ner i soffan igen och njuta av söndagen.
Sjukt sugen på lite choklad...dark milkchokolate...mums!
Kanske ska lägga sina sista slantar på det?

Hoppas ni haft en härlig helg!!!
Pöss o kram

Kommentarer
Postat av: lillevi

Tack så jättemycket för att du passade Lowa så vi fick åka rutchkana!! Det var verkligen guld värt!

För övrigt mycket trevlig att träffa dig =)

2009-07-19 @ 20:38:31
URL: http://livhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0