Grillning i Rättvik.

Varit en lugn dag...men det är skönt och behövs i bland.
 Jag har ju dock en förmåga att bli lite stressad av att ta det lugnt
men i dag har jag skött mig helt okej.
Är lite stolt faktiskt.

Eftermiddagen bjöd på grillning uppe i Rättvik tillsammans med sötaste Mia och en hög med Sågmyra folk. Vi var på campingen som ligger uppe vid parken. Massa raggarbilar och fulla människor. Hittade en snygg bil som jag skulle vilja ha...en riktigt nice en... Maten smakade bra. Riktigt trevligt och alla var sociala och trevliga. Själv har jag haft en riktigt skitdag då jag fått veta att min ekonomi körts i grunden men som alltid så försöker jag kämpa på och hålla humöret uppe samt lösa det på bästa sätt. Om jag ska vara helt ärlig så skulle jag helst vilja sätta mig ner och gråta men antar att pengarna inte kommer rulla in för att jag fäller lite tårar och tycker synd om mig själv.
Skitsamma, det trevliga sällskapet förhöjde min dag och jag är glad att vi åkte dit.
Nu är det dock soffan och godis som gäller.
Mina ögon är trötta och det är dags för mig att krypa i säng ganska snart.

Tack för en härlig kväll....
puss o kram
Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0