Det sista för i dag...

Jag ska nu hämta upp tvätten.
Låta Grynet kissa och sedan blir det sängen.
Är trött i bollen trots att dagen varit så lugn
men alla händelser tar väl ut sin rätt antar jag.

I morgon är det arbete som gäller igen.
Hoppas inte regnmängden stämmer,
blir så himlans lerigt och dant när man är ute och kör.
Ska bli mys och träffa hästarna ige nmen har blivit otroligt jobbigt att komma upp på morgnarna och det gillar jag inte. Jag som tidigare tyckte att det var skönt att komma upp i sjutiden, tycker numera att det är plågsamt och vill helst av allt få sova till halv nio drygt. Då mår jag som bäst. Men men...jag hinner ju med en del på en dag i af så ska väl inte klaga.

I morgon ska jag träffa en vän.
Sweet!
Och så ska jag såklart plugga...och inte i en timme, utan massor av timmar så jag hinner ikapp efter en liten svacka. Måste även försöka komma lite före så jag klarar delprovet på fredag samt har lite tid över när Lisa är här. Vill ju inte sitta nedgrävd i böckerna när hon har tagit sig hela vägen upp från Skåne.

Och på fredag ska jag trimma Grynet.
Undrar hur det blir medarbetet då? Är ju Midnattstrav så jag antar att det är arbete för min del. Jaja...ska lösa det på något sätt. Känns inte riktigt som att min tid räcker till men antar att det är bara att försökaleva här och nu, inte stressa upp sig för småsaker. Jag gör ett försök i af.

Ni får sova så gott i natt...
Snart är det dags för min skönhetssömn...
jag behöver den kan jag lova;-)
Pöss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0