Bygda...

Nu sitter jag ute i bygda och lyssnar på min lilla morrhoppa
som befinner sig på nedervåningen och terroriserar.
Att hon orkar den lilla tokan.
Bara en massa stim och hon utmara ödet konstant
 samt försöker trigga i gång Morris men dock utan resultat denna gången
då han är väldigt spak i denna kvava värmen som är just nu.
De har lekt och stimmat tillräckligt, bara det att Grynet inte förstår ännu att hon är trött.
Sådan matte sådan hund eller?

Jag inser ju inte heller när jag måste sova osv.
En vecka med väldigt få timmars sömn gör mig seg men jag envisas med att härja på...
fast i kväll om jag har tur så kommer jag att somna och det är beövligt då jag ska få följa med släkten Stålberg/Forssell på gocart och mat i morgon. Kommer bli sjukt kul och härligt att det händer något en fredag. Jag har ju liksom prov och grejer i morgon men det ska jag ta tag i så fort jag slutat jobbet...och förhoppningsvis så kommer det att gå bra...då har jag verkligen en anledning att njuta av fredagen och ledighet.

Men nu ska jag knata ner och ta hand om min lilla toka...
hörs senare...
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0