Usch vilken hemsk siffra...

Jag har vägt mig i dag.
Önskar nästan att jag inte gjort det.
Men samtidigt så var det väl dags att inse.

68,0 kg.
Så jag är väl tillbaka på ruta ett kan man säga.
Kanske om jag har tur kan jag skylla lite på att det är den perioden
i månaden då man kan bli lite extra svullen....
men i övrigt så är det som det är.
Jag vet ju att nu när jag kommer igång så ska det förhoppningsvis ändra på sig.

Gjorde mitt träningspass här hemma i går.
Gick bra förutom de sista situpsen för då smärtade ryggen.
Men i övrigt så var det bara skönt.

Funderar på att köpa ett hopprep och ställa mig en trapp ner och träna lite.
Sjukt effektivt och då gör det ju inget om snön faller som den gör nu....
Kanske ska bli min investering denna månaden??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0