Thomas Sabo.

Det var länge sedan jag lade till något i min önskelista.
Men jag har en sak som jag länge önskat mig
och nu funderar jag på att införskaffa det.
"Det" är ett armband från Thomas Sabo som man designar själv.
Först väljer man kedja och
därefter kan man köpa berlocker till så att armbandet blir personligt.

Jag har hittat en hel drös med berlocker som jag vill ha
men tänker mjukstarta med ett fåtal
för att sedan önska mig när jag fyller år osv.
Min tanke är att armbandet ska
symbolisera mitt liv från och med nu.
Och jag tror att det kommer bli riktigt bra:-)

Finns att köpa hos utvalda juvelerare
 men även här om man som mig är lite lat och bekväm av sig...
sen tycker jag självklart att det är lite extra roligt
när det dimper ner paket i brevlådan:-)

Thomas Sabo Inspiration

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0