Tar det aldrig slut?

Nu håller jag på och packa det sista hemma hos T.
Dock tycker jag aldrig att det tar slut.
Kommer hela tiden på nya grejer som ska med bort.
Och då har jag inte ens gått igenom källaren.

Kommee bli några vändor med bilen.
Inte särskilt lockande då det är pansaris på min bil just nu.
Den sitter som berget och vet inte hur jag ska lyckas få bort den.
Visst starta bilen men innan det har tinat så är miljön helt förstörd
om den ska stå på tomgång så länge.

I kväll kommer lilla Pricken hem till oss.
Ska bli så himlans roligt.
Både för mig och Grynet.
Kommer bli supermysigt och jag är så glad att Pillan frågade.

Nehepp...åter till arbetet.

Kommentarer
Postat av: Monica Johansson

Hej !

Vad trevligt att du ser fram i mot att "Pricken" ska bo hos dig o "Grynet" , hörde av Pillan att hon kände sig så trygg med att lämna honon hos dig..



Sköt om er alla och hoppas allt går bra.

Uppfödare av "Prickens" pappa Carrottail's Mark Whitaker och även till "Petra"

M.v.h. Monica

2009-01-07 @ 02:11:48
URL: http://mojo702.bloggsida.se
Postat av: Anna-Karin

Hej,

Här kommer en hälsning ifrån Grynets farmor eller vad jag kan kalla mig. Jag är uppfödare utav hennes pappa Goldclint's Give Me Five. Vad trevligt jag hittade din blogg av en slump och vad glad jag blev.

Dina texter om Grynet är härliga att läsa. Hör gärna av dig. Mvh Anna-Karin

2009-01-07 @ 17:45:59
URL: http://www.goldclint.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0