Snö, häst och hund...

Har precis kommit in efter en underbar promenad i snön.
Vet inte hur mycket det har kommit men det är underbart!!!
Låt det ligga kvar på marken nu....livet blir så mycket lättare!!

Grynet hade sådan tur att lilla Hugo var ute så de fick leka tillsammans.
De har så roligt tillsammans och leker på lika villkor.
Glädjen är total för deras del:-)
För att komma in på en tråkig sak så var det en terrier som sprungit bort
på strandpromenaden och inte kommit tillbaka.
Förmodligen fått upp ett spår på en hare och sprungit ut på isen.
Därefter spårlöst borta så i värsta fall har isen brustit
och lilla hunden drunkat.
Usch, fick såna rysningar när han berättade det
och tänkte bara på Terror.

Terror var på villovägar(Emmas brors hund)
natten mellan onsdag och torsdag.
Men tack och lov kom han tillrätta när Emma och Grynet var i skogen och letade.
Det var en trött liten kille som nog var väldigt tacksam
 över att vara hemma igen och på köpet fick han ju en tjej.
Tror nog det uppstod lite kärlek mellan dem...
de var så himlans söta tillsammans.

På tal om något som också innefattar djur så i dag ska Peo´s häst
Private Victory springa på Solvalla.
Jag håller tummarna för att det kommer gå bra.
Loppet sänds på tv och jag brukar aldrig titta
men i dag när jag har en anknytning till en kuse
så tänkte jag faktiskt slå på stort. Tror det var vid 13:20...dvs. snart!

Emma- min käraste,
hoppas du hade det fantastiskt roligt i går på partyt. Tänker på dig!!
Anna gumman-
Hoppas på vinst i kväll och en fika till veckan!!! Tänker på dig med!!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0