Sanndröm??

Jag drömde massa i natt som var.
Jobbigt som tusan och vaknade hundra gånger.
Stel som en pinne.

Jag drömde nämligen att jag dog.
När jag låg i sängen.
Något brast i mitt huvud.
Och jag började blöda ur höger öra.
Hela kudden färgades röd.

När jag dött så kom jag till himlen och fick kika ner på jordelivet.
Drömmen upprepade sig gång på gång
men min tid i himlen var olika från gång till gång.
Det handlade bland annat om hur T reagerade på min död.
Eller bara om det.
Ena stunden grät han(han är ingen människa som gråter)
men sen i en anna episod var han helt känslokall
och gick ut på krogen första kvällen och
knullade runt(ursäkta ordvalen).
Hemsk dröm.

Och nu vill jag inte gå och lägga mig av rädsla
för att den kommer tillbaka.
Kan inte T komma hem nu så jag får ligga i hans famn, please!!

Jag har haft många sanndrömmar i mitt liv men
 jag hoppas verkligen inte detta är en av dem.
Jag har inte levt klart mitt liv ännu.
Har så mycket kvar att uppleva och ta vara på.
Nu har jag dödsångest.
På riktigt.
Gör sabla ont i bröstet nu...
Vill inte dö............

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om man drömmer att man själv eller någon vän ska dö så betyder det enligt drömtydare att den personen är välmående :) så du behöver nog inte oroa dig gumman :) kramkram madde

2009-01-03 @ 10:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0