Pust och stön...

I dag har vi flyttat.
Och vi är fortfarande inte klara.
Alla möbler e på plats men
 kläder och annat grejs som jag äger finns det fortfarande mängder av
 hemma hos T.
Känns som att det aldrig kommer att ta slut men
 nu är det mesta packat i allafall.
Tack o lov.
Har dock inte tagit allt.
Finns lite kläder som jag inte använder kvar.
Vet bara inte om de ska kastas eller om jag ska behålla´t.

Teven är inkopplad.
Och sovrummet är väl i stort sett klart.
Skulle väl behöva en hel drös med grönt.
Typ blommor som är kända för att överleva det mesta.
Jag kan vara superduktig med vattning
 men sen uppstår någon form av torka(mitt minne sviktar i bland) 
och då gäller det att plantorna klarar sig igenom den;-)

Vi ska se hur det blir när jag fått allt på plats men jag tror att det kan bli bra.
Hade blivit super om jag haft lite pengar bara:-)

Men första natten blir inte förräns i morgon.
För rörigt just nu så jag kommer inte kunna komma till ro.
Och lilla skruttan förstår inte riktigt vad som händer.
Stackars liten.
Men in morgon ska vi på äventyr så då kommer hon nog vara skapligt trött
och då kommer det att gå bra för henne att slappna av i nya bostaden.
Vårat nya hem.
Mitt och Grynets:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0