Potatisfrågor...

Kan potatis sprängas?

Jag vet att klockan är mycket men
 då jag varit så dålig i dag har jag liksom inte kommit i väg till affären.
Men efter många om och men
 så kröp jag dit och handlade lite keso som saknades till min bakpotatis.
Kom hem och insåg att potatisen ska ju vara inne i en timme typ.
Åh, typiskt!
Jag som ville ha mat på en gång.

Började kolla på en film och glämde bort min mat i ugnen.
Crap!!
Och nu vågar jag inte ta ut den.
Den ser verkligen ut som att den håller på att sprängas.
Tror den får stå kvar där inne en stund till.
Känns säkrast så:-)
Får bli vatten och knäckebröd ikväll;-)

Kommentarer
Postat av: anna

men du kan ju sätta in potatisen på full effekt i mikron i ca 10-15 min först.. å sen ta de sista 10 min i ugnen... det brukar jag göra när jag inte har tid å vänta en hel timme på mina bakpotatisar...

2009-01-06 @ 11:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0