Natti natti!

Nu är det dags för sängen.
Vart har dagen tagit vägen?
Kan det va för att jag somnade på soffan som den sprungit i väg
eller har jag helt enkelt bara missat ett par timmar där mitt på dagen?

I morgon behöver jag alla timmar jag kan få.
Känner mig lite stressad innerst inne och det är inte bra.
Först ska vi till Rättvik.
När jag är klar med dagens pass så ska det duschas, gå med vovve och sen i bilen till Mora.
Klockan 14:00 har jag en telefonintervju som jag glömt bort men har jag tur så kan Emma hjälpa mig med Grynet under tiden. Jag ska spana in Emmas lya nu innan hon flyttar hem till Leksand på lördag(äntligen säger jag bara!!), sen ska vi även knata en vända på stan och bl.a. gå in på hennes då jag lagt undan en skitsnygg skjorta från herravdelningen till mig själv. Borde hitta ett par snygga jeans till min intervju också men har inga större förhoppningar där. Tar det som det kommer. VI har ett besök på Möbelrondellen också och sen tänkte jag köpa det nödvändigaste i  matväg antingen på Lidl(om det finns i Mora?) eller på Maxi som är min favorit affär fast lite dyrare än Lidl...

Nu lägger vi morgondagen åt sidan och
försöker andas djupt och slappna av inför min skönhetssömn.

Bra:
Jag körde för första gången på x-antal år.
Något som jag var nervös för men
gjorde ändå efter lite övertalning från min sida att det är ok
om något går fel ibland, man kan inte vara bäst jämt.
Jag svarade i telefonen då ett okänt nummer ringde
och det var ingen fara. Det gick bra ingen som ville mig illa.
Jag har ätit ett lagat mål mat i dag och två mindre mål.

Tack:
För min familj och mina vänner som finns här för mig,
 ni är underbara och jag älskar er!
Grynet, som skänker mig sån glädje
trots att man ibland blir galen på henne:-)
För att jag är jag och håller på och kämpar med min personliga utveckling.
Jag kommer att klara detta!

Hjälp:
Att få dygnets timmar att räcka till i morgon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tipsar om slott och koja som ligger vid tågstationen i Mora ;) Hoppas du får en mysi dag och lycka till med intervjun! kram madde

2009-01-29 @ 08:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0