Glädje på hög nivå!!!!!

I går fick jag ett fantastiskt samtal.
Det var från Pillan som trimmar Grynet.

Hon undrade om jag skulle vilja ha Pricken som inneboende under en vecka.
Och skoja inte vad glad jag blev.
Helt fantastiskt.

Så nu går jag här och längtar tills det är dags.
På tisdag kommer han hem till oss
då Pillan flyger till USA tidigt onsdag morgon.
Skönt för henne med lite semester och
jag hoppas hon får det underbart på andra sidan vattnet:-)
Jag ska ta hand om Pricken som den kung han är...
eller är han kronprins kanske?
Om det ska vara riktigt är väl Tobias kungen:-)?

Grynet har väl så klart inte förstått vad jag pratar om
men kommer bli garanterat överlycklig när
Pricken kommer innanför dörren till vårt hem.
Oj va de två ska ha roligt.
Och jag vet en liten tös som kommer sova mycket gott på kvällarna;-)
Och förhoppningsvis pojken också...
men T kommer nog att sova i sitt place då Pricken vill sova i sängen.
Och jag tänker inte hindra honom.
Myyyys!!!
Längtar tills på tisdag!!!!

Och tack så mycket för förtroendet Pillan, jag lovar att inte lära Pricken sitt.
Snarare att Grynet ska stå!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej gumman! jag har ett bra svar på sockerberoende...=) Mullberry green tea.(Färskt grönt mullbärs te)Jag har levt på socker å blivit knäpp om jag inte fick i mig socker nu har har jag börjat dricka te. (finns även i tabletter)Och tro de eller ej men jag har inte ätit godis på tre veckor (endast ätit en chokladbit på julafton)=)det finns att köpa på hälsokost eller så finns tet på rättpris i insjön. det är dyrt men jag har då känat in de på allt godis som jag inte behöver köpa...=) KRAMAR!

2009-01-04 @ 15:03:59
Postat av: Marielle

Hej!

Nu är det dags för en ny tävling igen. Denna gången får ni tävlingsdeltagare designa erat eget vinnarpris! Kika in för att vara med. :-)



Kram

2009-01-04 @ 16:20:39
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0