Fucking pain!!

Nu sitter jag här.
Vi ska snart ut och knata men
jag kommer inte kunna ha Grynet i koppel.
Smärtan i min rygg är fasansfull.
Det gör så sabla ont.
Why??

Och vi som ska på valpkurs i morgon bitti.
Kan inte och kommer inte kunna röra mig i morgon heller.
Kan inte titta åt sidorna...neråt, uppåt eller ha huvudet på annat sätt än rakt fram.
Förmodligen är det mina gamla muskler som spökar och är lite väl ringrostiga.
En smäll på käften för att jag inte tränat på ett halvår.
Mockningen har satt sina spår.
Men jag anser att det enbart är nyttigt trots smärtan...
jag vet ju dock att det kommer bli bättre bara jag härdar ut
och försöker komma igång och väcka min kropp igen.

Får inte glömma mitt projekt: Beach 2009.
Snygg, sexig och singel!!

I dag har jag dock fuskat igen...
blev inga köttbullar utan nallade på Emmas ostkrokar.
Fyyy mig.
Jag som ska väga mig i morgon....ve och fasa....



När jag nått min vikt ska jag uppdatera hela min underklädesgarderob
med massa läckerheter.
Lindex har släppt en ny kollektion som är helt bedårande...
lovely!!!
Så här snygg ska jag vara om några månader:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0