Flytten avklarad.

Åhh , varför måste jag mötas av ett bombnedslag här hemma.
Kom precis innanför dörren och blev ledsen.
Orken finns liksom inte att ta tag i hemmet.
Vill ha det rent och snyggt från golv till tak men det får bli en annan dag.

I morse var vi på valpkurs och direkt därefter så åkte jag till Rättvik
där jag blev upplockad av Emma och Jocke.
På fyra timmar så fixade vi resa tur och retur till Mora,
inpackning av möbler och även att bära in möblerna på nya adressen.
Tycker det gick rätt snabbt och smärtfritt faktiskt.
Men sen behövde inte vi flickor bära det tyngsta...
vilket kanske var tur då inte muskelstyrkan ligger på samma nivå som karlarnas.
Så nu är Emma återigen Leksandsbo tack och lov.
Som jag sett fram emot det.
Grynet gjorde sig snabbt hemmastadd i fotändan av hennes säng:-)

En kebabtallrik senare och lite skitsnack
så har jag nu landat hemma i min ensamhet.

Längtar tills på måndag då jag får åka ut till Peo igen.
Hålla mig sysselsatt och slippa känna mig ensam.
Det ser jag framemot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0