Bajs...

Nu är jag lite småirriterad,
När jag var på min bank för att byta till Leksands så fixade vi med allt.
Riktigt noga så att jag skulle få min utbetalning av Försäkringskassan osv.
Men så är jag en sån nojjig människa och kontaktade i dag FK.
Då berättade dom att jag måste fylla i någon sabla blankett
 för att pengarna ska gå till rätt konto.
Och utbetalningen är på måndag.

Vad som kommer hända nu är att pengarna skickas till mitt gamla konto
men kommer sedan studsa tillbaka till FK....
och när det skett kommer de att skicka ut en avi med pengarna till mig.
Dvs. att som det ser ut nu så kommer inte en räkning vara inne i tid. *suck*.

Jag blir så irriterad på mig själv för att jag inte dubbelkollade för två veckor sedan.
Varför ringde jag inte till FK och dubbelkollade direkt??
Kanske för att jag är så sabla godtrogen och
trodde att det var så enkelt som banken sa till mig.
Buhuuuu....nu kommer jag få vara fattig ännu längre.
Jag som skulle köpa hundmat, lämna in bilen, betala räkningar...
allt har strandat nu...
för ett tag framöver.

Måste nog skjuta upp verkstadsbesöket för bilen...
Nu ska jag gå och dra täcket över huvudet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0