Leksand-Bofors.

Föregående vecka så var Lisa här på besök.
Vi hade det så himlans mysigt
och jag är så glad att hon valde att spendera sitt sportlov här i Dalarna hos lilla mig.

På lördagen så gick vi på hockey
och såg Leksand möta Bofors...
dessvärre blev det en förlust men vi hade ändock trevligt.
 
Hade sådan tur att vi fick biljetter av Anna och Peo så det blev gratis inträde.
Och svårt va det att fota spelarna som aldrig ville "stå" stilla;-)



Sötaste Lisa:-)



Den hängivna klacken måste ju okcå få vara med på bild:-)
Jag beundrar verkligen deras engagemang...
 Vi hade en trevlig match och jag tror att Leksand fick sig en ny skånsk supporter:-)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0