Torsdag.

Det är lite dålig uppdatering denna veckan.
Beror på att jag har besök här
 och hellre disponerar tiden tillsammans med henne.
Just nu håller jag på och steker pannkakor.
Blir en billig middag i dag då jag endast äger tio kronor nu.
Jag hatar att vara fattig.
Men jag vet att det finns de som har det värre så bara att vara tacksam.
Vi har ju mat på bordet.

Precis varit på Siljan och fikat med Emma, Sofia, Inez
och sist kom Anna som jobbat.
En trevlig stund med människor som jag älskar.

Jag och Grynet har varit på en promenad i skoterspåren på Käringberget
och det var skönt att röra på sig lite...
blev ingen körning i stallet idag...lite vila stärker hästarna...
så kan de jobba extra hårt under snabbjobben i morgon.

Göran ringde för en liten stund sedan
och undrade om polisanmälningen osv.
Och mitt beslut blev att jag avvaktar tills tisdag
för just nu är jag mest trött och förvirrad.
Hoppas på lite sömn i dag så kan jag vara pigg och allert i morgon.
För då är det ju dags för genrep av melodifestivalen.
Klockan sju startar det men insläppet börjar redan vid sex...

Nu blir det middag.... Take care!!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0