Tan can.

Jag måste klä mig svart som jag skrev innan.
Och det beror på att jag har brun utan solat mig.
Det kan behövas i bland
och om jag ska ha linne i kväll så vill jag inte vara genomskinlig.
Har mest tagit på kroppen men även lite i ansiktet.
 I ansiktet blev det mest på panna, näsa, kindben
och haka där solen skulle gjort mig brun först,
 nu under vinterhalvåret.
Ungefär som man ser ut efter en dag i skidbacken
med tallbarrssmörjan "Svart på en kvart".
Fräscht!!!

Kroppen tog jag lite mer och jag tror det kommer bli riktigt bra.
Kul att experimentera fram den rätta tonen för mig som annars är så hiskeligens ljus.
Har haft bus i ansiktet hela veckan
och bara en liten mängd
 och alla har tyckt att jag sett så sjukt fräsch ut...kanske kan bero på färgen?

Och då jag nu sprayar mig så använder jag mig av Tan can.


BIlder lånade från Envince cosmetics.

En färgad spray som gör det så enkelt att se vart man sprayat
samt att den ger en djup fin färg efter bara några timmar.
Jag brukar skrubba mig på kvällarna och sedan klä mig mörkt
efter att jag återfuktat huden och sprayat på Tan can.
På morgonen när man vaknar är det bara att duscha av sig och sedan ser man fantastisk ut:-)
Skulle det komma något på kläder eller dylikt
så försvinner det i tvätten utan bestående fläckar.

Testa den, helt klart super att användas.
Man vill väl se ung och fräsch ut så länge som möjligt, eller hur??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ooh det här skulle jag behöva, tror jag är blekare än någonsin! Lät som ni hade en myisg kväll igår, kul för dig :) kramkram

2009-02-07 @ 13:16:01
URL: http://minlillavitavra.blogg.se/moi
Postat av: Nina

Lät ju spännande det där...men hur blir det med fläckar?...alltså ska man spraya först och sen smörja in det själv?...fattar inte riktigt hur man inte ska lyckas att få det jämt och fint...

Kramar

2009-02-07 @ 14:32:13
URL: http://ninaludde.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0