Tack och lov för hästar säger jag bara...

Nu är vi hemma.
Loppet gick bra till en början men på slutet blev det lite tungt.
Knepigt lopp som peo uttryckte det.
Och kan inte annat än hålla med men jag tyckte att det gick ok i af.
Tror det blev 6:e plats i slutändan.

Har precis hämtat Grynet hemma hos T och hon är helt slut.
Men kan tänka mig att hon haft det så roligt.

Är arg, besviken och ledsen.
Vill inte bo kvar här längre
då det pågår någon satans verbal ordfajt och jag är så trött på sånt.
Man behöver inte tycka om alla människor.
Men man behöver inte racka ner heller.
Tänk tillbaka, kanske var just ni vänner tidigare....
Och anledningen till att ni slutade vara vänner kommer oftast från båda håll...
Eller kanske inte?
Jag har säkert fel som vanligt.
Men jag ber er snälla....väx upp.
Jag vet att alla personer som är inblandade har passerat den åldern...
var det inte låg-mellanstadiet man höll på så här????

Nej nu ska jag gå och sova.
Orkar inte med det här längre.
Ge upp...
Väx upp...
suck...
ORKA....
SUCK!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0