Min Asos beställning!!!

Häromdagen gjorde  jag en beställning hos Asos.com.
En klänning som jag suktat efter så länge blev äntligen min
och nu hoppas jag verkligen att den passar.
Då kommer jag att se fabolous ut!!!!

ASOS Embellished Strap Babydoll Dress

Och detta snygga hårbandet fick också följa med...

ASOS Plaited Stretch Headband

Klickade ääven hem detta läppbalsam från Carmex
då mina läppar och kinder tar sådan stryk av körningen i denna kylan som är nu...
hoppas den är så bra som alla säger:-)
Upp till bevis är vad som gäller!!!

Carmex Lip Moisturiser With Sunscreen SPF 15

Och som sagt...endast 10 ynka kronor i frakt just nu....
passa på!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0