Lång to do lista i dag...


Nu är jag hemma.
Har suttit här i köket och funderat lite.
Min natt var förfärlig då jag drömde att förförjelsen har börjat igen.
Har haft den känslan nu i några dagar
men vet inte om det är inbillning efter veckan som varit.
Jag hoppas på nåt sätt
att det är inbillning annars kommer jag inte känna mig säker längre.
Ska hålla mina ögon öppna få se om det är någon som är eftterhängsen.

Nu är det dag för lite städning.
Ser ut som ett bombnedslag och efter det duschen.
Ska nämligen till Göran i dag.
Och träffa Mia.
Men helst vill jag lägga mig under täcket i soffan med morötter och dipp.
Vi får se hur det slutar.
Nu tar jag tag i mission ett.

Diska. check.
Dammsuga, check.
Damma, check
Äta... check
Göran... check
Tvätta...check!!!
Färdig!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du inte orkar komma ut så förstår ja dig :) gör inget som du inte känner eller orkar för, vi kan ses en anan dag ist om du vill :) kramar

2009-02-10 @ 12:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0