Ingen valpkursavslutning i dag...

Det blev ingen valpkurs i dag.
Snön vräker ner och det ser ut som att min lilla bil försvinner snart.
Supertråkigt då det är avslutning och vi skulle visa upp ett trick i dag.
Men jag får försöka åka dit en annan dag
 för att åtminstone träffa Ulla och Göran samt disskutera min och Grynets framtid.
Vaknade vid sju med ett illamående som inte var av denna värld.
Förmodligen är mitt illamående en  kombo av för mycket händelser,
dåligt med mat och för lite sömn.
Så jag har sovit till och från fram tills nyss.
 
Grynet ligger hemma hos Emma så jag ska klä mig
 och knata dit med lite mat åt henne.
Lillskruttan har sovit hemma hos Emmas mamma i natt
och sedan fick hon följa med till Limsjögården och där tog Jessika över henne
som jobbat natt och skulle bli avlöst.
Sedan var hon så gullig att hon knatade hem till Emma
med henne innan hon hoppade i säng.

Känns dock otroligt tomt utan henne.
Som att något saknas.
Det är ju trots allt min tjej.
För alltid.

Men nu ska jag fösöka fixa mig lite.
Mitt mål är att se ut som 25 och inte 45 som vissa verkar tro....

Önskar er alla en lovely söndag!!!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0