Hund eller katt?

Jag har suttit på Blocket och kikat nu.
Kan inte bestämma mig om jag ska ha en hund eller katt till familjen.
Tänker som så att en katt är fantastiskt men blir lite mera låst då.
Om jag har en till hund som är lite äldre än Grynet så kan vi leva mer tillsammans och det blir inte lika låst. Det är ingen som måste åka hit och mata katten i fall att jag skulle resa bort och hunden har jag antingen med tillsammans med Grynet eller boendes hemma hos min kära mor.

Har mailat på en en katt samt två hundar.
Den ena hunden är en Golden Retriver...skulle ytterliggare en dröm besannas då jag alltid velat ha en Golden men jag evt inte vart jag ska få tag på pengarna. Men det löser sig om det skulle bli aktuellt. Jag hoppas på nåt sätt för då skulle jag kunna ha hundarna i sällskap samt ha dem hemma i stället för i bilen. Vore super och jag vet att Grynet skulle bli mycket gladare.

Ska jag åta mig en hund till?
Egentligen varför inte, då blir ju min lilla tös lycklig och jag gör allt för henne...



Denna vovven har jag funnit på Blocket för 3000:- och den är endast 21/2 år gammal.
Perfekt ålder för att bo hos oss!
HOPPAS; HOPPAS; HOPPAS!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

men katt kann du ta med när du åker bort... det gör vi nästan jämt.. bara man lär dem å åka bil redan när de är små så går det galant.. Vår lilla skidoo för bara lite oväsen de första 5-10 min sen sover hon som en stock resten.. =)

2009-02-02 @ 21:43:08
Postat av: Anonym

En väldigt söt hund=)

Den skulle säkert passa bra för grynet=)

en stor och en liten=)

Kram Linda

2009-02-10 @ 19:34:46
URL: http://fargklickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0