Fredag.

I några minuter till är det fredag.
Dagarna går så sjukt fort...

I dag har jag kört två hästar och det gick bra...
lilltösen var komplett galen och slog som bara den.
Träffade min fot men det gick ok...sen sprang hon på som bara den...
behövde nog bara tömma sig på överskottsenergin.

Gamlen var stark som en oxe
och jag fick kämpa för att hålla honom i lagomt tempo
så att skrutten skulle hinna med...men det gick bra även där.
Skönt att vara ute i friska luften och arbeta lite.

Fikat på Siljan med Lisa och Anna...
riktigt trevligt som alltid!!!

Käkade pizza innan genrepet
 hemma hos Emma tillsammans med Lisa, Sofia och Inez.
Och sedan har vi varit i arenan och kollat in morgondagens artister.
Riktigt bra startfält i morgon vill jag säga...
hitta några låtar som jag garanterat kommer att lyssna på framöver.

Grynet fick vara med husse och nu är vi åter hemma och ska krypa i säng.
Det är ju en dag i morgon också:-)
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0