Fredag-Lördag

Jahapp...
Lite dåligt med uppdateringar på sistone
men tröttheten vinner.
 I går orkade jag inte ens slå på datorn.
 I allafall så har den senaste veckan gått sjukt fort
och jag kan knappt förstå att det är en vecka sedan som Lisa o jag
var på genrepet i arenan.
 
I går var jag i allafall där på hockey tillsammans med Peo
och fick sällskap av de andra männen i styrelsen
då jag sitter tillsammans med dem på C1...
trevligt var det i vilket fall som helst.
Matchen började lite segt men blev bättre o bättre.
Fick tom bli straffar som avgörande och Kevin satte sin straff
och Leksand tog hem segern vilket gjorde att Malmö inte får kvala i år.
Fick sällskap på väg till arenan av en person
som jag inte uppskattar att få sällskap av
men jag överlevde och kom in i välbehåll.
Kände mig trygg att sitta bredvid Peo på matchen
då han vet vad jag går igenom just nu.
Han och hans familj känns som en form av extra familj...
jag gillar dem allihopa enormt mycket.

Efter matchen så fick jag åka med Anna hem och vi kikade på teve,
snackade och hade det mysigt tillsammans...
samt lyssnade på grannarnas underliga aktiviteter som var lite udda...

I dag tog vi en liten sovmorgon och tog sedan en tripp till Borlänge.
Anna var lite sugen på att shoppa något litet
o det var så trevligt att följa med.
Blev en ursnygg tunika som hon införskaffade...
skoja inte att jag var avens...ville också ha...
Lite kebab på Matpalatset så var jag nöjd...
jag som inte ätit frukost som vanligt...fröken hopplös;-)
Men nu står jag mig hela kvällen tror jag faktiskt...
utan problem...
Ok...nu ska jag sluta...rabblar bara om strunt...vi hörs!
 Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0