Fäääärdig...

Nu har jag hunnit käka lunch med Anna.
Riktigt trevligt och känns bra att prata med henne då hon förstår vad jag menar.
Och jag får inga snäsiga kommentarer tillbaka.
Mer logiska tankar.

Efter det åkte jag till Borlänge tur och retur med T som behövde hämta sin bil.
I samma veva som vi tog vårat samtal.
Så nu har vi rett ut allt som varit kans sedan en vecka tillbaka.
Och det känns som att vi har mer förståelse för varandra nu.
Otroligt skönt och en lättnad.
Nu kan vi vara vänner.

Cd och Michelle åkte precis.
De har hjälpt mig att få upp två badrumshyllor.
Så nu har jag förvaring and i love it.
Blev super bra och jag ska bara komma på hur jag ska organisera det.
Men det tar jag i morgon.

Nu blir det nog en promenad med Grynet.
Är så trött efter vårat snack så kan nog behöva lite friskluft.
En långpromenad runt Limhagen kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0