En liten fundering i ensamheten...

Nu när jag sitter så här och tänker...
så blir det att jag funderar på saker som kunde varit annorlunda.
Vad jag kunde gjort annorlunda i vårat förhållande.

Jag kunde umgåtts med vänner...
bara den lilla viktiga detaljen hade kunnat vara räddningen.
Eller kanske inte.
Men jag tror det för stunden.
Skulle det kunna vara så?
Att endast en detalj kan vara så avgörande?

Kanske dumt att fundera så mycket.
Vem vet...fel person kanske kan tolka det som att jag vill tillbaka.

Men så är det inte.
Bara mina ensamma tankar och jag...
Som min vän sa...snygg, sexig och singel...
men kan inte riktigt
hålla med om det två första sakerna men singel är jag i af;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0