Dagen i korthet...

Nyss inkommern genom dörren.
Vi kom upp i tid i morse och Grynet fick sova hemma hos Emma.
Tror hon tyckte att det var riktigt skönt.
Värme och närhet.

När jag kom tillbaka så blev jag bjuden på mat.
Värsta lyxen och jag blev så glad för då fick jag ett bekymmer mindre.
Bilen blir dessvärre inte klar i dag
så jag har sån tur att i morgon får jag ha Emmas bil.
Så att Grynet kan följa med.
Tur jag har Emma....hur skulle jag annars klara mig...

Efter ett tag kom Sofia och Inez.
Drack lite te(kaffe, till de som är vuxna nog)
och mina medköpta kanelbullar.

Grynet var så konfunderad
över den där lilla bebisen på 3 månader.
Hon var så nyfiken
och hade nog helst velat ligga på sängen och sova tillsammans med Inez.
Mysa tillsammans.
Tog även en promenad på Noret för att uträtta lite ärenden sen hemåt igen.
Tillräckligt långt för att Grynet skulle bli trött och ligga i sin säng just nu:-)

Jag ska baka muffins nu och sen åka med Emma till Heden och hämta la volvo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0