Ångest borta men dåligt samvete kvarstår...

Nu har min ångest släppt.
När jag kom ut till Heden
visade det sig att de stått inne hela dagen i går.
Tack o lov.
Inte för att mitt dåliga samvete släppt
men jag har definitivt lärt mig en läxa
och i fortsättningen så kommer mitt dagsschema
vara det sista jag ser innan jag passerar ytterdörren.

Pratade precis med min mor
som kommer hit på onsdag eftermiddag.
Ska bli så mysigt att få lite besök
även om jag förmodligen åker till Örebro på torsdagen.
Skulle vara så roligt att se Lurven i riktig action.

Nu är vi hemma en snabb sväng.
Ska ner till övermo och betala min bil
samt ta en långpromenad med Grynet
som förhoppningsvis ska få tillbringa kvällen med husse.
T kommer nog för alltid att vara hennes husse
och det är bara roligt tycker jag.
Han är ju hennes lekkompis.

Så otroligt skönt att vi är vänner och kommer överens
så bra nu efter den senaste veckans gnabb.
Nu känns det verkligen överstökat och det är riktigt skönt!!

Mitt råd till alla i dag....
Njut av den underbara solen som skiner.
Varmt och gott och om vi hinner
så kanske det blir en te på balkongen om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0