Stockholm i morgon...

Jag vet inte om jag hinner in och skriva något i morgon.
Nämligen så att jag ska arbeta på morgonen
och sedan blir det nog bara rätt in i bilen och full fart mot Stockholm.

I morgon har vi nämligen starthäst på Solvalla.
Sköningen Golden Sands ska göra sin andra start
och med tanke på hur bra han gjorde det sist
med vinst på Romme så är det väl klart att hoppet lever!!!
Kommer vara en mycket nervös Ulrika
som står vid sidan av banan i morgon och kollar när loppet startar.
Huvva....undrar om mina nerver kommer att hålla för det.

Så nu vet ni om att jag är frånvarande.
Och varför.
Nu får väldigt gärna skänka oss en tanke och hålla tummarna för oss=)

Därför tänker jag nu krypa i säng
och sedan försöka sova så jag har ork över till en lång morgondag.

Puss o kram på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0