Saknar...

Jag är vaken.
Mår bra.
Fortfarande lite trött men det kommer ge sig under dagen.
Saknar hundarna.
Nu kan man lämna toadörren öppen, saker på golvet
och inte behöva gå ut i kylan för pinkerier.
Jag saknar det.
Skulle inte vilja byta bort det mot något annat.
Jag vill behöva tänka mig för, att inte lämna skorna utanför avspärrningen,
 att komma i håg att stänga toadörren,
att plocka upp mina kläder från golvet
och att vakna av en puss på kinden som betyder att nu är det dags att gå ut.
Det är mitt liv.
Mitt underbara liv med mina underbara små vänner.
Och det kommer att kännas mycket konstigt när jag ska hämta hem dem...för det blir bara en...då det är dags för löp ganska snart. Tobias har fått intresse av Grynets bakre regioner på ett nytt sätt så det är nog bäst att inte prickskytten får träffa henne på ett tag;-).
Men jag vet att min mor tar hand om dem på bästa sätt.
Frågan är om inte Tobias ska få vara kvar hos henne på lite gödning...
han behöver lägga på sig lite grann.
Hos mig får han så mycket motion att inget fastnar verkar det som
men han ser inte ut att må dåligt
men jag skulle dock vilja att det kom lite mer kött på benen...

Saknar Er mina underbara tokar<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0