Pissig kroppsdag...

Jag har en pissig dag i dag...
...kroppsmässigt sett.
Suger fett och jag vet inte vad jag sla göra åt saken.
Just nu har jag nästan en aningen panik och vet inte vart jag ska ta vägen.
Finns inget som helst fint med denna människa längre.
Jag är tjock, fet, ful och bläää...precis som Mc Donalds.
Grejen är den att jag inte är det varje dag
men jag har en sådan skitdag nu
och om jag inte gör något åt det
så kommer det gå käpprätt åt skogen.
Och det vill jag verkligen inte.
Vill se ut som när jag flyttade hit.
Smokin hot!!!
Damn, vad jag saknar det.
Tränade och mådde bra i kroppen.
Kände mig supersnygg och var det med...

Men jag gick ju på min sista energi
för att få den kroppen och just nu finns det ingen energi.
Jag är ju bara trött jämt.
Men jag vet att träningen gör en pigg
dock är mitt största mission som ni säkert kommer i håg
att ändra maten och en gång för alla lämna mina sjuka ätrstörningar bakom mig.

Ska krypa till kojs nu och spåna lite...
sedan får jag spåna vidare till morgonen.
Behöver sova lite också...
Dröm sött=), det tänker jag göra om mitt snygga jag!!!
Pöss

Update: Jag fick komplimanger om mitt hår i ett tidigare inlägg...
tack gumman, väldigt snällt!!!
Tänkte försöka göra ett inlägg under morgondagen
om hur jag går tillväga för att få till mitt "raka" hår
och sedan i ett inlägg längre fram så blir det lockar och vågor
samt volym!!! Håll utkik=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0