Oh...happy day....

Godmorgon, godmiddag och snart blir det väl godkväll också.
Hahaha...vilken kväll det blev i går.
OMG.
Men kul hade vi.
Jag och Thomas börjar bli sjukt bra på det här med spontana utekvällar.
Oftast då det blir som bäst...

Nu har vi käkat supergod tagliatelle med fläskfile, pesto och grädde.
Yummie in the tummie.
Till det festades det med en cola.

Nu ska hundarna gå en promenade och i kväll har jag ett mission.
Ska städa hemma hos Thomas medans han är på p-fest.
Bra pengar som jag verkligen behöver i min plånka.

Förutom det så tänker jag ta det enormt lugnt och lägga mig i god tid.
Sista dagarna innan julledighet nu.
Skönt men otroligt ovant.

Have a nice sunday=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0