Nothing else matters...

Har haft svårt att sova nu på morgonen.
Mycket tankar som rör sig i mitt lilla huvud.
En del kan jag inte göra så mycket åt utan får mest låta dem cirkulera.
Däremot så kan jag inte bestämma mig
om jag ska ta svinis sprutan i dag eller inte.
Skit också, trodde jag skulle nåt ett beslut när lördagen var kommen
men nu sitter jag här helt konfunderad.
Suck. Suck. Suck.

Klockan två stänger de nere på vc
och jag måste därmed ta ett beslut innan dess.
Kanske ska man ta den och tänka på alla infektionskänsliga
som lever där ute och kan drabbas flera gånger hårdare än en själv.
Men varför tar man svinis om man inte tar någon annan spruta?
Alltså tar den vanliga flunsansprutan.
Jaja...

Har en liten tyngd inombords som jag inte vet vart den kommer i från.
Har en liten sorg inombords som jag tror kan bero på att jag börjar känna ångest inför julen. Ska ju fira med min släkt så missförstå mig inte men däremot så skulle jag vilja ut i Leksand på juldagen för att ha lite kul men ingen som vill ha mig med som det verkar. Min närmaste vän kommer befinna sig i södra delen av landet annars hade vi varit givna men som det är nu så har jag ingen att kila ut med. Vilket suger fett men jag kan ju inget göra.
Jaja...så kan det vara...det löser sig väl som allt annat här i livet...

Nu ska jag göra mig en aning redo att möta en ny dag.
Börjar bli hungrig och inget att fylla kistan med...

Hoppas ni får en lovely lördag=)
Krams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0