MQ

Denna underbara koftan önskar jag mig.
Skulle sitta otroligt fint på mig så någon vänlig själ
som vill ge mig en julklapp finner denna på MQ.
Märket är Bondelid och priset....???...ingen aning!!!
Men jag är väl värd ganska mycket så det betyder väl inget;-)
Om man säger så
så med min ekonomi
har jag ju inte många nya plagg i garderoben
så denna mysiga stickade skapelsen är mer än välkommen=)

Synd vi inte byter julklappar i släkten längre...:-P




Snygga Laila Bagge...fullträff denna julen för MQ´s kampanj!!!!


Kommentarer
Postat av: sofie

sv: ja tänk att d ska va så svårt att få jobb.. men d trökiga är ju att ja har ju så svårt att formulera mej i mina ansökningar..d låter typ som en treåring skrivit det.. hehe. men idag har jag iaf skickat iväg ännu en... så du får hålla tummarna för mej;)

2009-12-09 @ 21:15:30
URL: http://sofief.bloggspace.se
Postat av: syrran

Skitsnygg!Jag skulle inte tacka nej till den heller! Men som mamma brukar säga "vi har väl tittat på prislappen först" hahaha

2009-12-09 @ 21:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0