Mötat klart.

Mötat klart.
Fast jag vet att det inte heter mötat...
men vi har alla våra egna små ord som vi säger på vårat alldeles egna sätt.
Jag säger mysoxe i stället för myskoxe vilket jag gjort sedan barnsben.
Jag har dammsugat i dag.

Det ska vara så och det är det som gör varje människa unik.
Deras egna språk och beteende.

Jag kommer från och med årskiftet vara anställd på Brasar Trav AB.
Jayne, Peo och Anki var med på mötet.
Mycket frågor då de inte tidigare haft någon anställd.
Men...
Har en halvtidstjänst och resterande är jag sjukskriven.
Tror det kan bli bra.
Har åtta månader på mig att friska till lite mera
innan jag förhoppningsvis är tillräckligt stark för något nytt.
Men jag ska inte stressa.
Dock verkligen försöka ta till vara den här tiden så gott jag kan och bara vara.

Nu måste jag peta i mig lite gröt
innan det är dags att fixa mig själv duglig inför kvällen.
Hey...tjejerna ska ju inte behöva skämmas för mig;-)

Later...


Kommentarer
Postat av: syrran

Jag blir så glad när jag läser detta! Ett steg i rätt riktning och i lagom fart....Jag vill verkligen gratulera....

2009-12-06 @ 14:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0