Mitt knä har pajjat...:-(

Mitt knä har pajjat totalt.
Är på väg att hopp ur led mest hela tiden
och jag kan inte ens huka mig ner.
För då hoppar de till och jag kan inte resa mig på ett bra tag...
Har känt det ett tag men trott att det ska gå över
men i dag gjorde jag misstaget att huka mig ner n
är jag skulle fixa med Linas ben och kom inte upp...
det tog några minuter innan det gängade rätt igen
Och ont gjorde det som f*n!!!

Ursäkta svordomen.
Och ursäkta klagosången.
Men jag var tvungen att få gnälla lite.
I bland måste man få göra det lite grann.

Nu ska jag faktiskt krypa till kojs.
Är trött på riktigt vilket kanske inte är så konstigt då klockan är halv ett.
Snark...jag trodde den var runt elva...haha...

Sov gott.
Vi siktar mot en härlig och underbar lördag=)
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0