Lasse i morgon smäller det=)

Tänk om jag ångrar mig, och sen ångrar mig igen (digipak cd)

I morgon smäller det!!!!
Yeeeahhhh...som jag längat sedan jag sist såg Lasse
tilllsammans med sötasta Mia i Gävle.
Och nu när jag kollade in Lasses hemsida
så är det nu klart med sommarturne 2010.
Den 28 juli ska jag bege mig till Gävle och Gasklockorna
för att åter få se underbara Lasse med kompani.
Älskar att ha något och se framemot...

När jag ändå var i farten så röstade jag till P3 guld 2010
där Lasse är nominerad i två klasser som "Årets artist" samt "Guldmicken"...
...det är sådana kategorier som lyssnarna
röstar fram vinnaren i....så gör det du med...
klicka här!!!!





Kan lägga upp alla videos som finns med denna  mannen...älskar´t!!!
Och bara ryser vid tanken på att jag i morgon
äntligen ska få vara i Ejendals arena
och lyssna till hans ljuva stämma och de kloka orden...
*längtar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0