Kvällen...

Jag är besviken men det är väl som det ska vara.
Nu vet jag lite mera och det känns så där
men jag har gjort vad jag kunnat.

Kvällen har tillbringats med en dusch,
inpackning av håret,
promenader och sällskap av Thomas.
Vet inte vad jag skulle göra utan honom.
Han har sett att jag fått i mig mat i dag också
även om den kanske inte var den bästa.
Men stuvade mackaroner med ketchup var det jag var sugen på.
Så då blev det så.
Bättre än inget tror jag.

Nu kollar jag på I hennes skor.
Typisk tjejfilm och jag älskar´t.

Hmmm...skulle behöva fixa lite stoleros till helgen.
I sådana fall ska jag bjuda någon på en bio.
E sugen på att komma ut och se folk, helst av allt festa lite
men de går inte då jag har mina älskade.
 Men under en bia så klarar de sig själva.
Så det lutar åt det.
Hoppas nu bara jag kan fixa pengarna.

Och om jag lyckas så ska jag även inhandla:
Medicin
Tandkräm
Mjölk
Toapapper
Bregott
Köttfärs
Frukt
Grönsaker

För det är finito av de sakerna.
Frysen börjar eka tom på mat och nu gäller det att överleva.
Har tio kronor tills lönen kommer.
Och det är ju ett antal dagar kvar;-)
Men hoppet lever om pengar till helgen.
*hoppas*

Nu: Skriva lite i min dagbok
och sedan läsa ett kapitel innan jag släcker...
Sov gott och dröm sött, kramar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan du ens tänka på att bjuda någon på bio när du inte ens har pengar till mat?

2009-12-10 @ 02:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0