Kallt om tassen....

Jag har legat i fåtöljen som en liten boll...
eller okej en ganska stor boll, och sovit.
Gav upp musikhjälpen och somnade i stället.
Förstår ni hur trött jag är.

Och om jag gick till sängs nu så skulle jag nog kunna sova tills i morgon. Men det går ju inte riktigt. Jag måste knata med hundarna nu. Den ene ligger iof sig utslagen på golvet men den andre tror jag är sugen på en promenad i kylan. SKa smörja in tassarna på dem då de hoppade på tre tassar i stallet. Hahaha...det var så söta, jaga katten kunde de göra, då var det inte kallt om tassarna men när katten satt sig i säkerhet kom på sig själva med att det var ju snorkallt om tassarna...så då kunde de helt plötsligt inte röra sig....
Mina söta små tokar.
De har aldrig varit så kvicka på att springa in i stallet
som i dag när kylan vilade över Heden.

Bylta på sig kläder och bege sig ut i snön för lite bus=)
Wiehoooo...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0