Inte mått bra....

Har varit på dagens läkarbesök.
Ingen höjdare men jag klarar mig alltid.
Det är ju gjort nu och jag lever så hey...inget att klaga på.
Nu har vi dock diskuterat mitt mående och min framtid.

Sjukskrivning är i af planen.

På sistone har jag inte mått särskilt bra.
Vilket det nog egentligen är en person som uppmärksammat riktigt mycket...
den personen har kollat till mig varje dag
för att se att jag lever och försöker få i mig mat.
Det är ju så att man vill egentligen inte behöva det...
alltså vara kollad men samtidigt så är det skönt.
Man vet att den personen kollar till ens innersta
och verkligen bryr sig så enormt mycket.
Jag behöver det mer än vad både jag själv och andra tror.
Denna människan har ett hjärta av guld!!!!
Det värmer mitt hjärta att veta att jag, lilla jag är så betydelsefull för någon.
Vi har verkligen haft våra duster men alltid hittat tillbaka.
Och det är sann vänskap!!!!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0