Hello.

Hello.
Jag är levandes i dag men det är väl inte så mycket mer.
Har en aning svårt att fokusera vilket bidrar till att allt tar lite extra lång tid.
Men men, jag har väl ingen direkt brådska i dag.
Ska städa och fejja nu så gott det går då jag får hit tjejerna i morgon=)

Sedan har jag tvättstuga och mängder med tvätt.
Kommer ta mig hela natten känns det som.

Och nästan alla hästar är inne.
Peo är i Eskilstuna på E3 möte
och jag har hand om mina vänner.
Märren och fölan är kvar ute så de får lite extra tid tillsammans innan det är dags att separeras till natten. Det är ju nämligen så att nu när Gamle<3 inte längre finns hos oss så har vi särat på lillskiten och hans mamma så att de får nog med plats när de står inne. Och morsan fann sig genast vilket är ett tecken på att deras små börjar bli en aning dryga;-) Men lillen däremot tycker inte alls att det är dags att klara sig på egen hand. Han pratar och pratar hela tiden i hopp om att någon ska tröttna och låta honom komma till sin mamma.
Det är verkligen inte lätt att vara liten.

Nu: Städa...yippie!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0