Happy monday!!

Hemma en snabb visit efter en morgon i stallet.
Har varit underbart skönt att köra i skogen i dag trots dryga 10 minusgrader.
Men det kändes knappt. solen kikade fram mellan trädtopparna
och bortsett från att det inte var jag som rörde mig
så kändes det lite som en dag på fjället med skidåkning.
Helt fantastiskt.
Älskar den känslan när det biter lite i kinderna
och man andas in frisk luft och all snö som vilar under ens fötter.
Är så himla sugen på att ta en tur till fjälls och åka lite skidor.
Alldeles för länge sedan om man säger så.
Vill ha det jag beskrev ovan samt en varm kopp choklad och träningsvärk.
Lovley!!!

Någon som är och säsongar som man kan få slagga hos?

Nu måste jag dock kila vidare, har ett möte klockan tre.
Sedan blir det och fixa innan jag ska säga hejdå
till Thomas som far till Skåneland i morgon.
Och jag är sååååå avens.
Önska att jag fick följa med men jag siktar mot ett vårbesök i stället.
Hade inte varit så dumt det heller....

Happy monday på Er!!!
Kram


Kommentarer
Postat av: Diana

Åh vad jag saknar ridningen...

Var så underbart på vintern när man kunde rida ut i snön.



Tävla om hårprodukter på min blogg.

2009-12-21 @ 16:41:19
URL: http://dianam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0