Fyra vita blockljus önskas.

Jag önskar mig innan söndag fyra stycken vita blockljus samt polkagrisar.
Nämligen dags att göra en adventsljusstake
som jag ska tända på söndag
när jag äter en mysig frukost vid mitt nya middagsbord.
Bord och stolar ät färdigmålat och ska möbleras på torsdag
då jag inte är hemma i morgon.
Så på torsdag händer det grejer.
Tror det kommer bli riktigt bra när jag fått sakerna som jag vill ha det.

Ska kolla på Hemköp om de har några snygga ljus.
Annars får jag hoppas att jag springer på någon
som ska till Borlänge eller Mora och kan införskaffa åt mig.

Ska ta ett kort och visa er hur den blir på söndag
när jag har de två ljusen tända.
Ser framemot att få pyssla lite.
Gillar mina infall av inspiration.
Det är då det är som roligast=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0