Sweet dreams...

Jag har kollat sex and the city och tjötat med en vän.
Ritkigt trevligt men snart blir det sängen.
Är helt körd i huvudet...

Coyote Ugly rullar på femman.
Men duschen lockar mer.

Har varit duktig på eftermiddagen och städat Thomas lägenhet så jag får lite extra inkomst samt gör honom glad. Han orkade inte och det behövdes. Perfekt kombo. Så jag kan allt klappa mig lite på axeln. Har varit en duktig tjej. På tisdag så ska jag städa och tvätta här hemma också. Kommer vara skönt när det är gjort för nu är det en svinstia. Haha...men vi ska nog klara av att överleva måndagen och sedan är det dags...

Funderar lite på när jag ska åka ner till Hedemora,
funderar på tisdag kväll.
Och sedan stanna till juldagen på dan...
för på kvällen ska jag ut med Johanna och slira.
Kommer bli grymt roligt!!!!!

Sedan så kommer jag nog att åka ner till Hedemora igen
för lite mer tid med familjen.
Vet inte hur arbetet ser ut i mellandagarna
men nyår ska jag fira med vänner.
De bästa!!!

Men nu säger vi tack för i dag.
Sov gott mina kära...
pöss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0