XOXO

Nu sitter jag uppkrupen i fårtöljen som så många gånger tidigare.
Gillar den när den har sín nya placering intill fönstret och elementet.
Känns som hemma. Den har funnit sin plats.

Sminket är avtvättat, det lilla jag hade,
ansiktet är peelat med den där bra peelingen
från Dr.Brandt som jag tipsat om innan.
Ska bara borsta tänderna och sedan ska vi krypa ner o skriva lite hemlisar.
Läsa lite och släcak innan klockan slår elva.
Behöver det.
Och jag hoppas jag slipper febern under natten.

Pratade med en vän i dag.
Kände inte igen personen riktigt.
Nästan som att prata med en främling och det var mycket tråkigt.
Inget val jag gjort men jag kan inte göra annat än att finnas,
en dag kanske denne behöver mig.
Hoppas att vinden kan vända.

See you tomorrow....
sleep tight!!!
XOXO//Ulrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0