Min förmiddag.../dag!

Nu väntar jag på att vattnet ska koka så det bara är att stoppa i pastan.
Har nämligen glömt att äta både frukost och lunch i dag, ajjabajja Ullis!!
Så nu blir det lunch/middag i ett...pasta carbonara...homemade!!

Efter det blir det plugg....

Men jag har varit envis i dag, trots skallebanken så åkte jag till jobbet vid tio och körde fröken i lag med Peo och göken. Gick rätt så bra men det är något lurt med frökens bakdel så jag ska knåda igenom henne i morgon riktigt ordentligt efter körningen. Skönt och komma ut även om det gör sjukt ont i huvudet. Fick lite skäll av min mamma precis i telefonen att jag måste börja ta det lugnt och inte stressa så mycket. Så resten av dagen ska varvas med plugg, spikmatta och lite bakning. Har nämligen plockat massor av blåbär(för att vara jag som plockat så är det massor) som jag tänkte göra en mumsig paj av delvis och sedan kanske några muffins eller en sockerkaka... Med på bakschemat är hemmagjort lite mörkare bröd som jag tänkte göra och det är blåbär i det med....så jag ska proppa mig själv full med oxidanter så jag blir frisk och stark!!!

Men nu blir det mat...
So long!!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0